Projekt komunikace rádia Čas s potencionálními zadavateli reklamy – Bc. Denisa TURKOVÁ
Bc. Denisa TURKOVÁ
Master's thesis
Projekt komunikace rádia Čas s potencionálními zadavateli reklamy
Radio Cas Marketing Communication Project With Possible Advertisement Submitters
Anotácia:
Rádio patří společně s televizí a tiskem do skupiny tzv. klasických masmédií. Na našem trhu působí nejen celoplošně vysílající rozhlasové stanice, ale také regionální rádia. Jedním z takovýchto rádií je také rádio Čas. Ostravské Rádio Čas se oficiálně objevilo na Zlínsku na podzim v říjnu roku 2003. Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu marketingové komunikace rádia Čas se společnostmi, které …viacAbstract:
Radio, together with television and press belong to so called classical mass media group. Not only full-area radio stations, but also regional radios broadcast on our market. One of those radios is Radio Čas from Ostrava, which was officially introduced in the Zlin region in October 2003. The target of my diploma work is to create marketing communication project of Radio Čas for companies. The theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zverejniť od: 11. 5. 2015
Identifikátor:
1569
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TURKOVÁ, Denisa. Projekt komunikace rádia Čas s potencionálními zadavateli reklamy. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace rozhlasové stanice a její specifika v BTB a BTC komunikaci
Ivana Ryllová -
Projekt marketingové komunikace rozhlasové stanice
Veronika Rapošová -
Marketingová komunikace Rádia Čas Rock s ohledem na cílovou skupinu
Alžběta Flaschková -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Leoš Mareš jako rozhlasová osobnost a nástroj marketingové komunikace
David Vavřena -
Marketing a marketingová komunikace regionálních stanic Českého rozhlasu
Jiří Kokmotos -
Školský rozhlas a rozhlas pro děti a mládež v letech 1932 - 1945
Eva TESAŘÍKOVÁ -
Rozhlas a jeho budoucnost ve 21. století
Hranička Hranička