Metody hledání substitučních produktů – Pavel Šulák
Pavel Šulák
Bakalářská práce
Metody hledání substitučních produktů
Methods of searching for substitution products
Anotace:
Hlavním cílem práce je popsat analýzu transakčních (účtenkových) dat, jejíž cílem je nalézt produkty, které bychom mohli označit za vzájemně zaměnitelné – substituční. Měření vzájemné podobnosti je v této práci založeno na podobnosti nákupů s ostatními produkty. Ke kvantifikaci vztahu, založeného na vzájemných nákupech dvou produktů, jsou použity Jaccardův a Sørensenův–Diceův koeficient. Podobnost …víceAbstract:
The main objective of this thesis is to describe the analysis of transaction (sales) data with the aim of finding products that could be described as interchangeable - substitutes. The measurement of inter-similarity in this thesis is based on the similarity of purchases to other products. Jaccard and Sørensen-Dice coefficients are used to quantify the relationship based on the reciprocal purchases …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86393
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
- Vedoucí: Ondřej Sokol
- Oponent: Lucie Beranová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86393
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Statistika a ekonometrie
Práce na příbuzné téma
-
Statistické metody segmentace v MRI obrazech mozku
Eva Janoušová -
Analýza transakčních dat pomocí shlukovacích metod
Ondřej Máslo -
Využití softwaru R pro shlukovou analýzu
Eva Neubergerová -
Využití nástrojů data miningu v hotelnictví a cestovním ruchu
Štěpán Chalupa -
Blockchain as a trusted intermediary for data integrity validation
Marek Radiměřský -
Analysis of Client and Product Base: Specifics of Retail Transaction Data
Ondřej Sokol