Xuan Quynh LAI
Bachelor's thesis
Brand building pro e-shop s dámskými botami
Brand building for women’s e-shop
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá brand managementem pro e-shop s dámskými botami. Cílem je obsáhnout praktické i teoretické informace pro úspěšný branding e-shopu. Teoretická část práce definuje značku, nastíní historii brandingu, hodnoty značky, identitu značky, a podpůrné analýzy pro tvorbu úspěšné brandingové strategie. V praktické části práce se aplikují znalosti z teoretické části. Tato část bude obsahovat …moreAbstract:
This bachelor’s thesis is about brand management for women’s footwear e-shop. The goal is to write about practical and theoretical information for succesful e-shop branding. The theoretical part of the thesis defines the term brand, describes history of branding, brand equility, brand identity, brand analysis etc. Practical part of the thesis applies the knowledge from theoretical part of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
- Reader: Michal Mervart, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové komunikace e-shopu La Mode
Anna Bláhová