Brand building pro e-shop s dámskými botami – Xuan Quynh LAI
Xuan Quynh LAI
Bakalářská práce
Brand building pro e-shop s dámskými botami
Brand building for women’s e-shop
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá brand managementem pro e-shop s dámskými botami. Cílem je obsáhnout praktické i teoretické informace pro úspěšný branding e-shopu. Teoretická část práce definuje značku, nastíní historii brandingu, hodnoty značky, identitu značky, a podpůrné analýzy pro tvorbu úspěšné brandingové strategie. V praktické části práce se aplikují znalosti z teoretické části. Tato část bude obsahovat …víceAbstract:
This bachelor’s thesis is about brand management for women’s footwear e-shop. The goal is to write about practical and theoretical information for succesful e-shop branding. The theoretical part of the thesis defines the term brand, describes history of branding, brand equility, brand identity, brand analysis etc. Practical part of the thesis applies the knowledge from theoretical part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: Michal Mervart, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace e-shopu La Mode
Anna Bláhová