Evaluation of Marketing Communication – Aqeel Khan Niazi, BBA
Aqeel Khan Niazi, BBA
Diplomová práce
Evaluation of Marketing Communication
Abstract:
The growing popularity of digital networks has been enabling individuals to attract large audiences on these platforms. This new group of opinion leaders, the digital influencers, have massive network potential and influential power over consumers, representing a new type of independent third-party endorsers who shape audience attitudes and beliefs through the use of digital platforms. Digital influencers …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2024
- Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
- Oponent: Veronika Zajíčková, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Role of Culture in Consumer Buying Behavior
Ipek Cücük -
"Voting behaviour" coby aspekt "legislative behaviour" hnutí ANO v Evropském parlamentu
Matěj POLLAK -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
Firms, Corruption and Other Forms of Undesirable Behaviour
Evgenii Kruk -
Comparative Analysis of PKK Insurgencies in the Middle East in 2004-18: Examining Conditions for Insurgent Behaviour
Tomáš Kaválek -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Typical behaviour of random interval homeomorphisms
Jaroslav Bradík -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova
Název
Vložil
Vloženo
Práva