Evaluation of Marketing Communication – Aqeel Khan Niazi, BBA
Aqeel Khan Niazi, BBA
Master's thesis
Evaluation of Marketing Communication
Abstract:
The growing popularity of digital networks has been enabling individuals to attract large audiences on these platforms. This new group of opinion leaders, the digital influencers, have massive network potential and influential power over consumers, representing a new type of independent third-party endorsers who shape audience attitudes and beliefs through the use of digital platforms. Digital influencers …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2024
- Vedúci: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
- Oponent: Veronika Zajíčková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Role of Culture in Consumer Buying Behavior
Ipek Cücük -
"Voting behaviour" coby aspekt "legislative behaviour" hnutí ANO v Evropském parlamentu
Matěj POLLAK -
Firms, Corruption and Other Forms of Undesirable Behaviour
Evgenii Kruk -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Willingness to Communicate and Teacher Behaviour
Tereza Raková -
Populism, political change and voter behaviour in France and Spain
Pablo Ribera Payá
Názov
Vložil
Vložené
Práva