Business strategie velkého podniku – lic. Michal Varyš
lic. Michal Varyš
Diplomová práce
Business strategie velkého podniku
Business strategy of a large company
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na business strategii velkého podniku BARVY A LAKY TELURIA s.r.o., který působí na trhu stavební chemie. Práce analyzuje současnou situaci firmy, konkurenční prostředí a trendy v odvětví. Na základě provedených analýz jsou navrženy konkrétní strategické kroky vedoucí k posílení tržní pozice podniku, včetně marketingové komunikace, rozvoje e-commerce a expanze produktového …víceAbstract:
This thesis focuses on the business strategy of the large enterprise BARVY A LAKY TELURIA s.r.o., operating in the construction chemicals market. It analyzes the company's current situation, the competitive environment, and industry trends. Based on the conducted analyses, specific strategic steps are proposed to strengthen the company’s market position, including marketing communication, e-commerce …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2025
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/nkfa0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2025
- Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Roman Hlawiczka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém