Tereza Petrová

Bakalářská práce

Vnímání negativních emocionálních apelů v reklamě

Perception of negative emotional appeals in advertising
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou emocionálních apelů v rámci audiovizuálních re-klam. Cílem práce je analýza negativních emocionálních apelů v reklamě a jejich vní-mání z pohledu mileniálů. Teoretická část se zabývá reklamou, jejím zacílením a vní-máním. Na to navazuje problematika emocionálních apelů v reklamě. Dále se zaměřuje na psychologii spotřebitelů a samostatná podkapitola je věnována zkoumanému …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of use of emotional appeals in audiovisual advertising. The goal is to analyze negative emotional appeals in commercials and their perception by Millenials. Theoretical part introduces commercials in general, mentions how does targeting work and explains perception of advertising. Next it clarifies the role of emotional appeals in advertising. It also outlines …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
  • Vedoucí: Daria Gunina
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75971