Vnímání negativních emocionálních apelů v reklamě – Tereza Petrová
Tereza Petrová
Bakalářská práce
Vnímání negativních emocionálních apelů v reklamě
Perception of negative emotional appeals in advertising
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou emocionálních apelů v rámci audiovizuálních re-klam. Cílem práce je analýza negativních emocionálních apelů v reklamě a jejich vní-mání z pohledu mileniálů. Teoretická část se zabývá reklamou, jejím zacílením a vní-máním. Na to navazuje problematika emocionálních apelů v reklamě. Dále se zaměřuje na psychologii spotřebitelů a samostatná podkapitola je věnována zkoumanému …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of use of emotional appeals in audiovisual advertising. The goal is to analyze negative emotional appeals in commercials and their perception by Millenials. Theoretical part introduces commercials in general, mentions how does targeting work and explains perception of advertising. Next it clarifies the role of emotional appeals in advertising. It also outlines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75971
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: Daria Gunina
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75971
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Estrategias de traducción del lenguaje publicitario en la publicidad audiovisual anglófona de los productos de la higiene personal y cosmética: análisis comparativo de la traducción española y la checa
Jessica Kuželová -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Lucie Kratochvílová -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
David Srp -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Darya Sarycheva -
Vývoj české audiovizuální reklamy po roce 1990 a její tvůrčí osobnosti
Dita Škopánová -
Virální audiovizuální reklama ve světě
Nikita Novitskiy -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Ilona Erina -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Ondřej Hanuš