Hai Yen DO

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybrané streamovací služby

Marketing communication of a selected streaming service
Abstract:
Předložená bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací streamovací služby Spotify v České republice. Hlavním cílem práce je formulovat doporučení k zefektivnění marketingové komunikace Spotify na českém trhu, a to na základě analýzy komunikačních nástrojů této vybrané streamovací služby. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmů spojených s oblastí marketingové komunikace a streamovacích …more
Abstract:
The submitted bachelor's thesis is concerned with the marketing communication of the streaming service Spotify in the Czech Republic. The main goal of the thesis is to propose recommendations for streamlining the marketing communication of Spotify on the Czech market, based on the analysis of the communication tools of this particular streaming service. The theoretical part of this work covers the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Holubová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

DO, Hai Yen. Marketingová komunikace vybrané streamovací služby. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/