Larisa Teterina

Master's thesis

Principles of market segmentation in tourism industry

Principles of market segmentation in tourism industry
Anotácia:
Every year a great number of people travel abroad, but they are doing it in different ways. Some of humans prefer travel agency to buy tickets for plane, train and to book a room in a hotel, others use technologies: applications of booking.com, Airbnb.com, aviasales.ru. Only due to the market segmentation the directors of travel agencies and mobile applications can build good business. In theoretical …viac
Abstract:
Every year a great number of people travel abroad, but they are doing it in different ways. Some of humans prefer travel agency to buy tickets for plane, train and to book a room in a hotel, others use technologies: applications of booking.com, Airbnb.com, aviasales.ru. Only due to the market segmentation the directors of travel agencies and mobile applications can build good business. In theoretical …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
  • Vedúci: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication

Práce na příbuzné téma