Návrh komunikační kampaně pro získání zaměstnanců pro podnik – Bc. Marta ŠUSTEROVÁ
Bc. Marta ŠUSTEROVÁ
Master's thesis
Návrh komunikační kampaně pro získání zaměstnanců pro podnik
Design of a communication campaign to recruit employees to the company
Abstract:
Cílem této práce je vytvoření komunikační kampaně pro vybranou společnost Borgers CS se zaměřením na nábor zaměstnanců. V úvodu práce je zpracována teoretická část, která obsahuje vysvětlení základních pojmů pojících se k marketingové komunikační kampani a tvoří podklad pro její následnou tvorbu. V analytické části práce byla nejprve provedena analýza trhu práce následovaná analýzou současného stavu …moreAbstract:
This work is focused on the design of a communication campaign for a selected company Borgers CS with the aim of recruiting employees. At the beginning of the work is elaborated the theoretical part, which contains an explanation of the concepts of marketing communication campaign. In the analytical part of the work is analysis of the labor market, followed by an analysis of the current situation. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠUSTEROVÁ, Marta. Návrh komunikační kampaně pro získání zaměstnanců pro podnik. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Vykazování dlouhodobého hmotného majetku dle ČÚS a IFRS a jejich vliv na finanční řízení a rozhodování
Miroslav Šomek -
Bankovní produkty a služby pro malé a střední podniky
Kristýna Váchová -
Analýza a implementace systému správy obsahu pro malé a střední webové portály
Milan Šůstek -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy
Jakub Patyla -
Výkaz o úplném výsledku dle českých účetních předpisů, IFRS a IFRS pro malé a střední účetní jednotky
Monika Netopilová -
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Hodnota a přínos celoživotního učení a vzdělávání v malých a středních podnicích
Jan KOVAČ -
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
Jiří Mařík