Souvislost tendence k impulzivnímu nakupování, emoční inteligence a iracionálních přesvědčení – Bc. Milan JUREČEK
Bc. Milan JUREČEK
Master's thesis
Souvislost tendence k impulzivnímu nakupování, emoční inteligence a iracionálních přesvědčení
Connection between impulsive buying, emotional intelligence and irrational beliefs
Anotácia:
Magisterská diplomová práce se zaměřuje na problematiku vztahů emoční inteligence, iracionálních přesvědčení a impulzivního nákupního chování. Předpokládali jsme, že rysová emoční inteligence negativně koreluje jak s iracionálními přesvědčeními, tak s impulzivními nákupními tendencemi. Mezi iracionálními přesvědčeními a impulzivními tendencemi jsme naopak předpokládali pozitivní vztah. Výzkum probíhal …viacAbstract:
The thesis focuses on relationships between emotional inteligence, irrational beliefs and impulsive buying behavior. On the one hand, we assumed that there will be negative correlations between emotional intelligence and irrational beliefs, as well as between emotional intelligence and impulsive buying tendencies. On the other hand, we assumed that the relationship between irrational beliefs and impulsive …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Matúš Šucha, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JUREČEK, Milan. \textit{Souvislost tendence k impulzivnímu nakupování, emoční inteligence a iracionálních přesvědčení}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Arts. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/36kyss/.
Jak správně citovat práci
JUREČEK, Milan. Souvislost tendence k impulzivnímu nakupování, emoční inteligence a iracionálních přesvědčení. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Impulzivní a kompulzivní nákupní tendence
Lenka ŽALMANOVÁ -
Faktory ovlivňující impulzivní nákupní chování spotřebitelů při nákupu potravin online
Adam Sova -
Impulsivní nákupní chování a ponákupní nespokojenost spotřebitele
Tomáš Tuháček -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Pavla VAJČNEROVÁ -
Impulzivní a kompulzivní nákupní tendence
Lenka ŽALMANOVÁ -
Vybrané koreláty specifického rizikového chování u vysokoškolských studentů
Kristýna Janásová -
Vztah rysové emoční inteligence a sociální inteligence s životní spokojeností u vysokoškolských studentů
Anastasiia HAMKRELIDZE -
Emoční inteligence a její vztah k životní spokojenosti
Tereza KAŇKOVSKÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva