Business model zaměřený na spoluvytváření vybraných výrobků – Zuzana Šimková
Zuzana Šimková
Bachelor's thesis
Business model zaměřený na spoluvytváření vybraných výrobků
Business Model Focused on Co-creation of Chosen Products
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit business model založený na myšlence spolutvorby. Tohoto cíle bude dosaženo vytvořením e-shopu, který bude obsahovat různé typy funkcionalit jako například konfigurátor, FAQ, live chat, telefonickou a e-mailovou podporu. Naplnění cíle budu dosaženo aplikováním metod jako PEST analýzy, SWOT analýzy, rozboru konkurence, hodnotové analýzy založené na myšlence strategie …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to establish a business model based on the co-creation idea. To reach this aim, an online shop needs to be created with different types of features, e.g. configurator, FAQ, live chat, call and mail help desk. In order to accomplish the given aim, following methods have been applied: PEST and SWOT analysis, analysis of market competition, value engineering based on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 6. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIMKOVÁ, Zuzana. \textit{Business model zaměřený na spoluvytváření vybraných výrobků}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/36mooi/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šimková, Zuzana. Business model zaměřený na spoluvytváření vybraných výrobků. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Business model sportovní značky pro bojová umění
Josef Landa -
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
Gabriela Kuchariková -
Zákazník v centru služby: aplikace nástrojů designu služeb v jazykové škole a návrh webu
Eva Syrovátková -
Prodavačka - zákazník: příběh o vyjednávání moci v nadnárodním potravinovém řetězci
Petra Renčová -
Zákazník v globálním obchodě před a po světové pandemii covid-19 (let 2019-2021)
Aleš Dřízhal -
Influencer marketing a cílový zákazník firmy ulivilu s. r. o.
Romana Klimentová -
Dítě jako zákazník
Christian Dosoudil -
Marketingové důsledky stárnutí populace: Senior jako zákazník a spotřebitel
Klára Jestřábová