Environmentální komunikace společnosti JELÍNEK-TRADING – Bc. Pavel Rosman
Bc. Pavel Rosman
Master's thesis
Environmentální komunikace společnosti JELÍNEK-TRADING
Environmental Communications JELÍNEK-TRADING spol. s.r.o.
Anotácia:
V diplomové práci se zabývám environmentální komunikací s cílovou skupinou dětí. Tímto způsobem budou hledány nové nevyužité segmenty na trhu, které pomocí projektu pomohou společnosti snižovat náklady na výrobu, zároveň posílí povědomí o společenské odpovědnosti firmy v rámci široké veřejnosti. Tyto kroky povedou k budování vztahu se stakeholders. V navržené environmentální komunikaci společnosti …viacAbstract:
This thesis deals with environmental communication with a target group of children, by which new unutilized niche markets are searched. These new markets will by means of project help reduce production costs as well as strengthen the awareness of corporate social responsibility in the general public. These steps will lead to building a relationship with stakeholders. Both new and standard forms of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zverejniť od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rosman, Pavel. Environmentální komunikace společnosti JELÍNEK-TRADING. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace environmentálního uvědomění vybraných podniků
Anna Bromová -
Marketingová komunikace environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy ve vztahu ke studujícím středních škol
Miroslav Rus -
Environmentální marketingová komunikace jako součást strategie nového podniku
Gabriela Kovářová -
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Klára Babáková -
Komunikace environmentálních faktorů společnosti Continental Barum a jejich vliv na image společnosti
Regina Feiferlíková -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Optimalizace online marketingové komunikace vybrané firmy
Šimeček Šimeček