Marketing hudebního vydavatelství – Bc. Michaela JALOVECKÁ
Bc. Michaela JALOVECKÁ
Diplomová práce
Marketing hudebního vydavatelství
Marketing of a Music Company
Anotace:
Práce na základě provedených analýz odhaluje nové příležitosti a trendy v hudebním průmyslu a navrhuje nový marketingový přístup konkrétnímu hudebnímu vydavatelství tak, aby mohlo prostřednictvím navrhnutého komunikačního mixu oslovit potencionální partnery ke spolupráci. Práce se dále zabývá aktuálním vývojem situace na trhu s hudebními nosiči a problematikou, jež přímo ovlivňuje existenci hudebních …víceAbstract:
The diploma thesis on the base of analysis reveals new opportunities and trends in the mu-sic industry and proposes new marketing point of view to a particular music company. The goal is to suggest the communication activities with approach of potential partners in order to offer service, which artists find attractive. The diploma thesis also focus on latest devel-opments of music market and difficulties …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2012
Zveřejnit od: 17. 9. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 10. 2012
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JALOVECKÁ, Michaela. Marketing hudebního vydavatelství. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hudební vydavatelství
Kristýna Londinová -
E-komerce a sociální komerce jako inovativní obchodní model hudebního vydavatelství
Josef Vágner -
Marketing nezávislého hudebního vydavatelství
William Mendonca Sachambula -
Internetový marketing v hudebním vydavatelství a jeho vliv na Generaci Y
Radek Janků -
Marketingový mix drum and bassového hudobneho vydavateľstva
Bianka Kolomijcová -
Komunikační mix hudební skupiny
Veronika Krňávková -
Marketingová komunikace v uměleckém průmyslu se zaměřením hudební cestovní ruch
Petra Kmoníčková -
Marketingová komunikace hudební skupiny The Snuff
Jan Šorm