Bc. Lada DLAPKOVÁ

Diplomová práce

Mediální obraz žen a mužů v současné reklamě

The media image of women and men in today's advertising
Anotace:
Diplomová práce Mediální obraz žen a mužů v současné reklamě představuje reklamu jako cílený přesvědčovací proces, založený na znalostech marketingu a psychologie reklamy, jímž jsou prostřednictvím hromadné komerční komunikace vyhledáváni neustále noví spotřebitelé a zákazníci. Přesvědčivě ukazuje, že reklama v České republice současný obraz ženy a muže prezentuje nezřídka na základě zakořeněných genderových …více
Abstract:
This thesis The media image of women and men in today's advertising introduces advertising like a focused persuading process based on marketing and advertising psychology through which new customers and users are constantly sought. It is showing persuasively that the advertising in the Czech Republic commonly features women and men in roles based on deeply rooted stereotypes. This advertising is judged …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2009
Zveřejnit od: 3. 4. 2009
Identifikátor: 1015749

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 5. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DLAPKOVÁ, Lada. Mediální obraz žen a mužů v současné reklamě. Brno, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 03. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 3. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Magisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika