Týmová spolupráce při zvukové postprodukci audiovizuálního díla – Jan Šléška
Jan Šléška
Diplomová práce
Týmová spolupráce při zvukové postprodukci audiovizuálního díla
Teamwork in sound postproduction of audiovisual work
Anotace:
Hlavním záměrem práce je určení obecných psychologických principů, na jejichž základě týmová spolupráce funguje. Pro zdařilé vedení týmu je důležitá nejen znalost těchto principů, ale také jejich adekvátní aplikace do specifického prostředí zvukové postprodukce.První třetina práce obecně pojednává o socio-psychologických vztazích uvnitř týmu jako celku a pojmenovává hlavní principy jeho funkce. V dalších …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to describe psychological principles in general, which brings good function of teamwork. For successful leadership of team is very important not only good knowledge of those principles, but one has to know how them apply into specific environment of sound postproduction. The first third of thesis speaks generally about socio-psychological relationships inside team as …víceKlíčová slova
zvuková tvorbaKlíčová slova
psychologické aspektyKlíčová slova
audiovizuální tvorbaKlíčová slova
zvuková postprodukceObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 10. 2013
- Vedoucí: Jiří MOUDRÝ
- Oponent: Marek HART
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Zvuková tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické aspekty působení zvuku na filmového diváka - zvuková hypnóza
Ielyzaveta Nazarenko -
Zvuková (hudební) kulisa v edukačním procesu: Psychologické aspekty působení hudební kulisy na kognitivní složky osobnosti adolescentů
Veronika PAVLOVÁ -
Postprodukce rozhlasove hry s porovnanim postprodukce audiovizualniho dila
Josef Beneš -
Nejčastější problematika oboru Zvuková tvorba v pojmech a praktických příkladech
Jiří Gráf -
Efektivita střihové postprodukce 30 s reklamy
Alexandr Marosz -
Tvorba vizuálních efektů v programu Adobe After Effects
Ladislav Kratochvíl -
Optimalizace postupů napojení produkce a postprodukce VFX
Marcel Legindi -
Tvorba, poučení a reflexe z tvorby bakalářského filmu na téma Trojúhelník
Eliška HABARTOVÁ