Srozumitelnost řeči a způsoby nápravy nesprávné výslovnosti u dětí předškolního věku – Zuzana MARKOVÁ
Zuzana MARKOVÁ
Bachelor's thesis
Srozumitelnost řeči a způsoby nápravy nesprávné výslovnosti u dětí předškolního věku
Level of speech intelligibility and ways to correct mispronunciation in preschool children
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá terapií artikulační poruchy u dětí v předškolním věku. V teoretické části práce postupně shrnuje základní informace o vývoji řeči, narušené komunikační schopnosti a intervenci, která se k ní vztahuje. V praktické části se poté snažíme pomocí tří kazuistik individuálně sestavit terapii s ohledem na nesprávnou artikulaci hlásek.Abstract:
The Bachelor thesis deals with the therapy of articulatory disorder in preschool-age children. In the theoretical part, the work gradually summarizes basic information about the evolution of speech, impaired communication skills and intervention related to it. In the practical part, we then try using three case reports to individually compile therapy for incorrect spelling articulation.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: prof. Mgr. Kateřina Vitásková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARKOVÁ, Zuzana. \textit{Srozumitelnost řeči a způsoby nápravy nesprávné výslovnosti u dětí předškolního věku}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/379rm2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MARKOVÁ, Zuzana. Srozumitelnost řeči a způsoby nápravy nesprávné výslovnosti u dětí předškolního věku. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special Education of preschool age - Kindergarten Teacher Training
Theses on a related topic
-
Logopedická intervence u dětí předškolního věku s dyslalií
Dominika Bartošová -
Logopedická intervence dyslalie
Dana Hejlová -
Logopedická intervence u dítěte s dyslálií předškolního věku realizovaná v dětské skupině
Tereza Beitlová -
Logopedická intervence u dospívajících a dospělých osob s dyslalií
Václava Hanzlíková -
Terapie dyslalie v logopedické třídě mateřské školy
Hedvika Moravcová -
Sociální aspekt komunikace v předškolním věku
Jitka Krůzová -
Rozvoj komunikace u dětí předškolního věku s PAS
Kateřina Dolejšová -
Respektující přístup a nenásilná komunikace v MŠ
Eva Jakešová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights