Sociální sítě jako moderní nástroj náboru zaměstnanců – Jana Podhorcová
Jana Podhorcová
Bachelor's thesis
Sociální sítě jako moderní nástroj náboru zaměstnanců
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání a popis způsobů, jakými na sociálních sítích dochází k oslovování kandidátů, jak komunity online uživatelů ovlivňují náborový proces a jakou změnu tento fenomén přináší do tradičních náborových postupů a metod. Práce poskytuje výsledky kvalitativního výzkumu a dotazníkového šetření, které se zaměřuje na preference a využití sociálních sítí příslušníky generace …moreAbstract:
This bachelor's thesis focuses on examining and describing the ways in which candidates are approached on social media, how online user communities influence the recruitment process, and what changes this phenomenon brings to traditional recruitment procedures and methods. The thesis provides results of qualitative research and a survey that focuses on the preferences and use of social media by members …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ujf9x/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Reader: Ing. Aneta Boušková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PODHORCOVÁ, Jana. \textit{Sociální sítě jako moderní nástroj náboru zaměstnanců}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2023. Available from: https://theses.cz/id/37c3jz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Human Resource Management / Human Resource Management
Theses on a related topic
-
Employer branding ve vybraném podniku
Homolová Homolová -
Employer branding ve výrobních podnicích/službách
Evelina Matkovčíková -
Attracting the Next Generations: The Role of Environmental, Social, and Governance (ESG) Initiatives in Modern Employer Branding Strategies
Julie Martinová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Návrh zefektivnění náboru zaměstnanců ve společnosti T-mobile s využitím principů employer brandingu
Jan Kašuba -
Employer branding: Tvorba značky zaměstnavatele
David Zielina -
Employer branding
Jana Machalová -
Využití sociálních médií pro osobní branding
Anna Sviridova