Sociální sítě jako moderní nástroj náboru zaměstnanců – Jana Podhorcová
Jana Podhorcová
Bakalářská práce
Sociální sítě jako moderní nástroj náboru zaměstnanců
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání a popis způsobů, jakými na sociálních sítích dochází k oslovování kandidátů, jak komunity online uživatelů ovlivňují náborový proces a jakou změnu tento fenomén přináší do tradičních náborových postupů a metod. Práce poskytuje výsledky kvalitativního výzkumu a dotazníkového šetření, které se zaměřuje na preference a využití sociálních sítí příslušníky generace …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on examining and describing the ways in which candidates are approached on social media, how online user communities influence the recruitment process, and what changes this phenomenon brings to traditional recruitment procedures and methods. The thesis provides results of qualitative research and a survey that focuses on the preferences and use of social media by members …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ujf9x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Aneta Boušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Řízení lidských zdrojů / Řízení lidských zdrojů
Práce na příbuzné téma
-
Employer branding ve vybraném podniku
Homolová Homolová -
Employer branding ve výrobních podnicích/službách
Evelina Matkovčíková -
Attracting the Next Generations: The Role of Environmental, Social, and Governance (ESG) Initiatives in Modern Employer Branding Strategies
Julie Martinová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Návrh zefektivnění náboru zaměstnanců ve společnosti T-mobile s využitím principů employer brandingu
Jan Kašuba -
Employer branding: Tvorba značky zaměstnavatele
David Zielina -
Employer branding
Jana Machalová -
Využití sociálních médií pro osobní branding
Anna Sviridova