Karolína Molková

Bachelor's thesis

Analýza rizik marketingových aktivit firmy podnikající v maloobchodě

Risk Analysis of Marketing Activities of a Retail Company
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje rizika spojená s marketingovými aktivitami vybrané firmy. Teoretická část definuje základní pojmy týkající se maloobchodu, marketingových aktivit a rizik. Praktická část obsahuje charakteristiku vybrané firmy, SWOT analýzu k posouzení vnitřního a vnějšího prostředí, marketingový mix vybrané firmy, identifikaci rizik pomocí strukturovaného rozhovoru a jejich zhodnocení. V …more
Abstract:
The bachelor thesis analyses the risks associated with the marketing activities of the selected company. The theoretical part defines basic concepts related to retailing, marketing activities and risks. The practical part includes the characteristics of the selected firm, SWOT analysis to assess the internal and external environment, the marketing mix of the selected firm, identification of risks using …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2024

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Molková, Karolína. Analýza rizik marketingových aktivit firmy podnikající v maloobchodě. Uherské Hradiště, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Logistics and Crisis Management

Bachelor programme / field:
Management rizik / Management rizik