Bc. Zuzana Prokopová, M.Sc.

Diplomová práce

Marketingová strategie hotelu Ještěd

Hotel Ještěd and its marketing strategy
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá teoretickými východisky marketingové strategie a jejich aplikacemi na hotel Ještěd v Liberci. V průběhu práce je vymezena podstata a obecné postupy pro vypracování situační analýzy a marketingové strategie se zaměřením na hotelnictví. Praktická část práce se zabývá charakteristikou hotelu Ještěd a zpracovává strategické analýzy pro zkoumaný podnik. Na základě dat z analýzy …více
Abstract:
This dissertation work occupies with the theoretical background of a marketing strategy and its application to hotel Ještěd, located in Liberec. The main substance and general procedure of a situational analysis and marketing strategy with focus on tourism are discussed in this work. The practical part gives the basic information about hotel Ještěd and provides a strategic analysis of this explored …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zveřejnit od: 7. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Prokopová, Zuzana. Marketingová strategie hotelu Ještěd. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika