Vybrané syntaktické rysy mluvených projevů učitelů na víceletém gymnáziu v – Bc. Zuzana Klodnerová
Bc. Zuzana Klodnerová
Diplomová práce
Vybrané syntaktické rysy mluvených projevů učitelů na víceletém gymnáziu v
Some syntactic characters of the teachers spoken texts
Anotace:
Diplomová práce Vybrané syntaktické rysy mluvených projevů učitelů na víceletém gymnáziu se zabývá úrovní mluvených projevů učitelů ve vyučovacích hodinách. Výzkum byl prováděn na víceletém gymnáziu v Pardubickém kraji. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy a dosavadní práce týkající se této problematiky. V praktické části analyzuji mluvené …víceAbstract:
The diploma thesis Specific syntactic features of teachers´ speech at the grammar school focuses on the level of teachers´ speech during the lessons. The research was realized at a grammar school in the region of Pardubice. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical chapters deal with basic terminology and research studies conducted on the chosen issue. The empirical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yqfgg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedoucí: PhDr. Ivana Kolářová, CSc.
- Oponent: PaedDr. Ivo Martinec, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The Exploration of Language Learner Histories Using Language Biography
Gabriela Daňková -
Effects of Language Proficiency on Irony Detection in a Second Language
Tereza OCELKOVÁ -
Jazykové kompetence žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce cizího jazyka
Věra Navrátilová -
Error Correction in Spoken Language: Teachers’ Attitudes and Practice
Anna Maryšková -
Incidental and Explicit Vocabulary Learning: Effects on Vocabulary Acquisition and Retention among Upper Secondary Students
Anna Šťastná -
Quizlet vs. Vocabulary Notebook: The Impact of Different Methods of Storing and Revising Vocabulary on Students’ Progress, Retention and Autonomy
Roman Kálecký -
Helping the learner to develop their vocabulary learning strategies
Almagul Shakirova -
Vocabulary Learning Strategies of Adult Students of English
Andrea Šimečková