Lucie Čechalová
Bachelor's thesis
Informovanost učitelů MŠ o syndromu ADHD
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá detailním popisem syndromu ADHD a jeho vlivem na vzdělávání v mateřské škole. Práce začíná prezentací základních informací o ADHD, následně se zaměřuje na identifikaci a rozbor jednotlivých problémů spojených s tímto syndromem. Zvláštní pozornost je věnována analýze přístupu pedagogů k dětem s ADHD ve školním prostředí a možných strategiích, jak efektivně podporovat jejich …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with a detailed description of ADHD and its influence on education in kindergarten. The thesis begins with the presentation of basic information about ADHD, then it is focused on the identification and analysis of individual problems associated with this disorder. Special attention is paid to the analysis of teachers' approach to children with ADHD in the school and possible …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/h5uch/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2024
- Supervisor: Mgr. Milan Fleischmann
- Reader: doc. PaedDr. Marie Kocurová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Special education / Special education
Theses on a related topic
-
Pohled ředitelů mateřských škol na uplatnění canisterapie v předškolním vzdělávání v České republice
Renáta Greplová -
Domácí vzdělávání jako forma plnění předškolního vzdělávání
Denisa MESSINGOVÁ -
Vliv povinného předškolního vzdělávání na četnost odkladů povinné školní docházky a názory učitelů mateřských škol a prvních tříd základních škol na povinné předškolní vzdělávání v Královehradeckém kraji
Hana SVATOŇOVÁ -
Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání
Pavlína Vráblíková -
Obsahová analýza časopisů určených pro předškolní věk s přihlédnutím k požadavkům vzdělávání vymezených v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Rozvoj komunikačních kompetencí předškolních dětí v kontextu využití vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání "Začít spolu"
Ivana Hudcová -
Předškolní vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Miroslava ZÁMKOVÁ -
Dětská skupina jako jedna z forem předškolní výchovy a vzdělávání
Eliška STRAKOVÁ