Bc. Petra Pémová

Bakalářská práce

Prostředky využívané v tiskové reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele se zaměřením na periodický tisk

Press Advertising Tools Used in Peridicals to Attract Consumers' Attention
Anotace:
Působení reklamy na zákazníka z hlediska psychologického je jedním ze základních témat teoreticko-metodologické části této bakalářské práce. Marketingový specialista současnosti musí být detailně obeznámen s portfoliem svých zákazníků, musí neustále mapovat a vyhodnocovat strukturu zákaznického spektra, ale současně i intenzitu motivace a měnící se potřeby a přání daného segmentu zákazníků, které mají …více
Abstract:
Advertising impact on a customer from the psychological point of view is one of the issues of the theoretical-methodological part of this bachelor's thesis. Any marketing expert of today must be acquainted in detail with the portfolio of his customers, permanently mapping and evaluating the structure of the customers' spectrum taking into account at the same time the intensity of motivation and the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
  • Vedoucí: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
  • Oponent: Mgr. Matěj Hušek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace