Prostředky využívané v tiskové reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele se zaměřením na periodický tisk – Bc. Petra Pémová
Bc. Petra Pémová
Bakalářská práce
Prostředky využívané v tiskové reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele se zaměřením na periodický tisk
Press Advertising Tools Used in Peridicals to Attract Consumers' Attention
Anotace:
Působení reklamy na zákazníka z hlediska psychologického je jedním ze základních témat teoreticko-metodologické části této bakalářské práce. Marketingový specialista současnosti musí být detailně obeznámen s portfoliem svých zákazníků, musí neustále mapovat a vyhodnocovat strukturu zákaznického spektra, ale současně i intenzitu motivace a měnící se potřeby a přání daného segmentu zákazníků, které mají …víceAbstract:
Advertising impact on a customer from the psychological point of view is one of the issues of the theoretical-methodological part of this bachelor's thesis. Any marketing expert of today must be acquainted in detail with the portfolio of his customers, permanently mapping and evaluating the structure of the customers' spectrum taking into account at the same time the intensity of motivation and the …víceKlíčová slova
AIDA emocionalita grafické provedení tiskové reklamy ilustrace lidské potřeby marketingový mix motivace osobnost člověka pozornost racionalita segmentace trhu slogan tisková reklama titulek text učení umístění reklamy vnímání zapomínání. AIDA emotionality graphics of press advertising illustration human needs marketing mix motivation personality attention rationality market segmentation press advertising headline learning theory advertising placement perception forgetting.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tlqv1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
- Oponent: Mgr. Matěj Hušek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PÉMOVÁ, Petra. \textit{Prostředky využívané v tiskové reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele se zaměřením na periodický tisk}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/389g0m/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv vlastností papíru na prorážení tiskové barvy
Žaneta Krčmářová -
Vliv bilingvismu na osobnost jedince
Huyen Tran Khúc -
Osobnost tiskového mluvčího jako předpoklad úspěšné komunikace firmy
Petra Nosková -
Vykonávání marketingové profese ve vztahu k rysům osobnosti
Daniela Molnar -
Typologie osobnosti spotřebitele a její význam pro segmentaci trhu
Kristýna Balatková -
Základní lidské potřeby a jejich naplňování u žáků 1. stupně základní školy
Pavla Šťastná