Výhody a nevýhody distanční formy vzdělávání u slabozrakých žáků – Monika Laštovicová
Monika Laštovicová
Bachelor's thesis
Výhody a nevýhody distanční formy vzdělávání u slabozrakých žáků
Advantages and disadvantages of distance learning for visually impaired students.
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku domácího vzdělávání žáků se zrakovým postižením v situaci pandemie Covid-19. V teoretické části je blíže popsán vliv pandemie Covid-19 na lidské zdraví a důsledky dopadající na vzdělávání. Dále jsou popsána specifika vzdělávání žáků při prezenční a distanční formě vzdělávání. Stěžejním tématem teoretické části práce je popis speciálních vzdělávacích potřeb …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2021
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB12612
Thesis defence
- Date of defence: 17. 5. 2021
- Supervisor: PhDr. Kamila Růžičková, Ph.D.
- Reader: Veronika Růžičková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LAŠTOVICOVÁ, Monika. \textit{Výhody a nevýhody distanční formy vzdělávání u slabozrakých žáků}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/38aadz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2021 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Speciální pedagogika / Výchovná práce ve speciálních zařízeních
Theses on a related topic
-
Distanční výuka očima rodičů žáků s dyslexií během pandemie covid-19
Lucie Bláhová -
Období distanční výuky během pandemie COVID-19 a jeho vliv na životní styl žáků 1. stupně ZŠ
Klára Šotolová -
Využívání digitálních technologií v oblasti primárního vzdělávání v době pandemie COVID-19
Klára Vydrová -
Pohled učitelů na technologie ve vzdělávání během pandemie COVID-19 a po ní
Natálie Kudriová -
Komparace prezenční a distanční výuky žáků s poruchami autistického spektra na vybrané základní škole
Natálie Hubatková -
Distanční výuka pohledem učitelů, žáků a rodičů: případová studie vybrané základní školy
Jana Dvořáková -
Kázeňské problémy na 2. stupni ZŠ při prezenční a distanční výuce
Adéla Metelková -
Náměty na distanční i prezenční výuku dýchací soustavy pro žáky druhého stupně základních škol
Klára Kasalová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights