Bc. Simona Lašáková

Master's thesis

Marketingová strategie pro podcast

Marketing strategy for the podcast
Abstract:
Případová studie se zabývá návrhem marketingové komunikace pro podcast Made in Brno. Je členěna na tři části. V první, teoretické části, jsou čtenářům představeny základní pojmy, jako je podcast, komunikační mix, obsahová strategie a specifika sociálních sítí. V další části je představen projekt, analyzována současná propagace podcastu, konkurence a byznysový model projektu. Tato část práce je doplněna …more
Abstract:
The case study deals with the proposal of marketing communication for the Made in Brno podcast. It is divided into three parts. In the first, theoretical part, readers are introduced to basic concepts such as podcast, communication mix, content strategy and specifics of social networks. The next part introduces the project, analyses the current promotion of the podcast, the competition and the business …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Jiří Nesiba, Ph.D. LL.M.
  • Reader: Ludmila Navrátilová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON