Komunikační strategie vybraného podniku SmetanaQ Cafe & Bistro s.r.o. – Daniel Dejmek
Daniel Dejmek
Bakalářská práce
Komunikační strategie vybraného podniku SmetanaQ Cafe & Bistro s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační strategii vybraného podniku. V práci jsou popsány základní metody marketingu a komunikační strategie. Popsané metody jsou aplikovány na vybraný podnik a je vytvořena analýza současné marketingové a komunikační strategie. Pomocí dotazníkového šetření a současné analýzy podniku jsou navrženy nové metody komunikace na zlepšení aktuální komunikační strategie …víceAbstract:
The following Bachelor thesis focuses on the communication strategy of chosen company. The work concerns marketing fundamentals and communication strategy. The described methods are applied to a selected company and an analysis of the current marketing and communication strategy is created. With the help of a questionnaire survey and the current analysis of the company, new methods of communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/38i384/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DEJMEK, Daniel. \textit{Komunikační strategie vybraného podniku SmetanaQ Cafe \&{} Bistro s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/38i384/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková