Bc. Aneta Balurovová

Diplomová práce

Problematika AIDS - marketing a skutečnost

AIDS Problem - Marketing and the Fact
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu problematiky AIDS. Práce vychází z marketingového a lékařského hlediska. Zahrnuje stručný popis viru HIV a nemoci AIDS, možnosti testování na vir HIV, problematiku rizikových skupin a prevence, propagaci prevence HIV/AIDS, stručný popis organizací zabývajících se problematikou AIDS, problematiku financování prevence HIV/AIDS, etickou otázku vzhledem k léčbě nemoci …více
Abstract:
This thesis focuses on the analysis of the AIDS issue. The thesis is based on marketing and medical aspects. Includes a brief description of HIV and AIDS, the possibility of testing for the HIV virus and prevention, the issue of risk groups, a brief description of organizations dealing with AIDS, issue of subsidies to AIDS prevention; ethical issue due to the treatment of AIDS, examples of campaigns …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Jiří Němec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní