Zahraniční obchod mezi ČR a Tureckem – Ing. Eva Kocourková
Ing. Eva Kocourková
Bakalářská práce
Zahraniční obchod mezi ČR a Tureckem
Foreign trade between the Czech Republic and Turkey
Anotace:
Zahraniční obchod hraje v ekonomice země důležitou roli a v exportně orientované České republice zvlášť. Bakalářská práce „Zahraniční obchod mezi ČR a Tureckem“ se zabývá vzájemným obchodem mezi těmito dvěma zeměmi a analyzuje vývoj jeho objemu. Práce je členěna na čtyři kapitoly. První kapitola popisuje zahraniční obchod České republiky. Druhá je pak věnována státní podpoře exportu a především agentuře …víceAbstract:
Foreign trade plays an important role in the country´s economy, in particular in export-orientated Czech Republic. The bachelor thesis „Foreign trade between the Czech Republic and Turkey“ deals with the mutual trade between these two countries and analyses the development of its volume. The thesis is divided into the four main sections. The first part of thesis describes the foreign trade of the Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iymza/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Viktorie Klímová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Vladimír Žítek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Evropská hospodářská, správní a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Promotion of Fair Trade Products in Fitness Nutrition in the Czech Republic
Alice Nováková -
Czech Trade a podpora proexportní politiky
Jaroslav Graner -
Attitudes towards Fair-Trade Products by Czech Consumers
Sandra Karráová -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
Lev Alimpiyev -
Proexportní aktivity Czech Trade se zaměřením na Indii
Petra Lesáková -
Úloha agentury CzechTrade při vstupu českých subjektů na polský trh
Tomáš Adamec -
Vstup české firmy na zahraniční trh ve spolupráci s agenturou CzechTrade
Iveta Tollingerová -
Podpora exportu v ČR agenturou CzechTrade
Jana Pavelková