Bc. Marek Vodák

Diplomová práce

Corporate social responsibility v době ekonomické krize

Corporate Social Responsibility in the Age of Economic Crisis
Anotace:
Cílem této práce je představit koncept společenské odpovědnosti firem (Corporate Social Responsibility, CSR) na stručném teoretickém základě a prezentovat jeho praktickou aplikaci na příkladu dvou vybraných nadnárodních firem (NIKE, Inc. a Ford Motor Company), jejich shodách a rozdílech. Práce zkoumá, proč se soukromé firmy s hlavním cílem maximalizovat zisk stále více zabývají vlivem jejich …více
Abstract:
The aim of this thesis is to introduce the concept of Corporate Social Responsibility (CSR) based on a brief theoretical basis and present its practical application based on the example of two selected multinational companies (NIKE, Inc. and Ford Motor Company), their similarities and differences. The thesis looks into the question why private companies pursuing the main goal to maximise their profit …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Vladimír Hyánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta