Vývoj právní úpravy inkluzivního školství a jeho aktuální problémy – Bc. Natálie JUNOVÁ
Bc. Natálie JUNOVÁ
Diplomová práce
Vývoj právní úpravy inkluzivního školství a jeho aktuální problémy
Development of the legal regulation of inclusive education and it´s current issues
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání v České republice, a to zejména s ohledem na legislativní změny, které nabyly účinnosti k 1. lednu roku 2016. Tyto změny byly přijaty zejména jako důsledek dodržování mezinárodních závazků, kterými je Česká republika, jako signatářský stát, vázána. Právě legislativní změny, které vstoupily do povědomí jako "inkluzivní" významným způsobem …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of inclusive education in the Czech Republic, especially concerning the legislative changes that came into force on 1 January 2016. These changes were adopted mainly as a consequence of compliance with international obligations to which the Czech Republic, as a signatory state, is bound. It is the legislative changes that have entered the consciousness as "inclusive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: JUDr. Soňa Pospíšilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JUNOVÁ, Natálie. Vývoj právní úpravy inkluzivního školství a jeho aktuální problémy. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Právnická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Právnická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Název
Vložil
Vloženo
Práva