A Facebook Marketing Communication Plan for Luha Reality – Jakub Adámek
Jakub Adámek
Bachelor's thesis
A Facebook Marketing Communication Plan for Luha Reality
A Facebook Marketing Communication Plan for Luha Reality
Abstract:
This bachelor thesis emphasizes the importance of Facebook and identifies its actual real potential in online marketing. The theoretical part focuses on planning a marketing communication strategy on Facebook and measuring its return on investment. The practical part introduces the real estate company, Luha Reality, and points out why it should establish Facebook as a marketing channel. Based on the …moreAbstract:
Tato bakalářská práce podtrhuje důležitost využití Facebooku a identifikuje jeho aktuální možnosti v online marketingu. Teoretická část se zaměřuje zejména na plánování marketingové komunikace na Facebooku a posouzení její návratnosti. Praktická část představuje realitní kancelář Luha Reality a uvádí důvody, proč by kancelář měla používat Facebook jako marketingový nástroj. Na základě teoretické části …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2017
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Adámek, Jakub. A Facebook Marketing Communication Plan for Luha Reality. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Vznik sociální realitní kanceláře jako podpora sociálního bydlení
Richard Chmelík -
Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře
Nikola Jurasová -
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný -
Marketingová komunikace se zaměřením na sociální sítě realitní kanceláře Agentura Zvonek
Eliška Zvonková -
Marketingové využití Instagramu v realitní kanceláři
Kristýna Plocová -
The internet as an effective marketing tool for small businesses
Thandiwe Ntuli -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová