Anu Fleková

Bachelor's thesis

Dopady reklamy ve veřejném prostoru na kulturní památky

Impacts of advertising in public space on cultural monuments
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá identifikací a popisem efektů a dopadů na kulturní památky. Předmětem této bakalářské práce je reklama ve veřejném prostranství a její dopady a vlivy na kulturní památky. Autorka práce se snaží najít stávající slabiny v systému regulaci reklamy a najít možné zlepšení situace. Práce definuje základní pojmy, popisuje historický vývoj památkové péče v ČR, vztah kulturních památek …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the identification of effects and impacts of advertisement on cultural monuments. The author tries to find weaknesses in the system of advertising regulation and find a possible improvement of the situation. The thesis defines the basic terms, describes the historical development of heritage conservation in the Czech Republic, the relationship between cultural monuments …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2020
  • Supervisor: Milan Lindner
  • Reader: Mario Kubaš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80619