Adam Horký

Bachelor's thesis

Analýza kampaně UNESCO v Německu

The Analysis of UNESCO Campaign in Germany
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce bude zhodnocení kampaně UNESCO v Německu. Další cílem bude snaha o vytvoření potenciálního produktu trasy, která by byla vhodná pro české turisty. Teoretická část se bude zabývat charakteristikou země a jejím cestovním ruchem. Následující obsah bude zaměřen na organizaci UNESCO její rozdělení a kritéria. Na to bude navazovat analýza kulturního dědictví UNESCO v Německu …more
Abstract:
The main aim of this thesis will be the analysis of UNESCOcampaign in Germany. Another aim will be to create a potential product - a route that would be suitable for Czech tourists. The theoretical part will deal with the characteristics of the country and tourism. The following content will focus on the organization UNESCO - division and criteria. It will be followed by an analysis of the cultural …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Veronika Wagner

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Horký, Adam. Analýza kampaně UNESCO v Německu. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing

Theses on a related topic