Bc. Petr KOLÁŘ

Diplomová práce

Výukové materiály pro dálkové studium podle RVP na středních školách\nl{}

Learning materials for distance learning under RVP in high school\nl{}
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit výukové materiály pro dálkové studium předmětu z oblasti informačních technologií vyučovaném na střední škole. V teoretické části jsou rozebrány odlišnosti jednotlivých forem studia a vysvětlen význam studijních materiálů. Praktickou částí práce jsou přímo výukové materiály vytvořené podle poţadavků konkrétní střední školy. Tyto materiály byly vyuţité při výuce a následně …více
Abstract:
The thesis aims to create training materials for distance learning course in information technology taught in high school. The theoretical part deals with the differences between individual forms of study and explained the importance of learning materials and opportunities to teach. The practical part of this work are directly teaching materials developed under the requirements of a particular high …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2011
Identifikátor: 20890

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Mikulová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOLÁŘ, Petr. Výukové materiály pro dálkové studium podle RVP na středních školách\nl{}. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 06. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Učitelství informatiky pro základní a střední školy

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.