Bc. Martin Singer

Master's thesis

Vliv společenské odpovědnosti firem na spotřební chování zákazníků

The influence of corporate social responsibility on consumer behavior of customers
Anotácia:
Předmětem diplomové práce je „Vliv společenské odpovědnosti firem na spotřební chování zákazníků ”. Teoretická část se zaměřuje na vymezení a vývoj konceptu CSR s přihlédnutím k vývoji dobročinnosti a filantropie napříč historickými obdobími. Definuje tři sféry CSR a podrobněji je popisuje, stejně tak i aktivity v rámci jednotlivých oblastí CSR. Zvláštní pozornost je věnována stakeholderům, jako základní …viac
Abstract:
Subject of the thesis is "Impact of CSR on consumer behavior of customers." The theoretical part is focused on the definition and development of the concept of CSR with regard to the development of charity and philanthropy across historical periods. It defines three spheres of CSR and further describes them, as well as activities within specific areas of CSR. Particular attention is paid to stakeholders …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
  • Vedúci: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Stanislava Borejová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní