Analýza postojů romských žáků a žákyň z vyloučených lokalit ke školnímu prostředí – Klára STOLINSKÁ
Klára STOLINSKÁ
Bakalářská práce
Analýza postojů romských žáků a žákyň z vyloučených lokalit ke školnímu prostředí
Analysis of the attitudes of Roma pupils from excluded localities towards the school environment
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu postojů romských žáků a žákyň z vyloučených lokalit ke školnímu prostředí. Teoretická část práce se věnuje definici pojmu postoje, romské historii, specifickým vlastnostem romské komunity a sociálnímu vyloučení. Dále je v práci popsáno teoretické vymezení pojmu školní prostředí a školní a třídní klima s důrazem na faktory, které ovlivňují prostředí školy …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of the attitudes of Romani pupils from excluded localities towards the school environment. The theoretical part of the thesis is devoted to the definition of the term "attitudes", Roma history, specific characteristics of the Roma community and social exclusion. Furthermore, the theoretical definition of the term "school environment" and "school and classroom …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Simona Oľhová, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STOLINSKÁ, Klára. Analýza postojů romských žáků a žákyň z vyloučených lokalit ke školnímu prostředí. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost žáků se sluchovým postižením se studiem na střední škole
Jana Stadlerová -
Spokojenost žáků středních škol se sociálním klimatem školní třídy
Pavla Kopecká -
Spokojenost žáků 2. stupně základní školy s klimatem při výuce cizího jazyka
Renata Michalíková -
Volba další vzdělávací dráhy žáků základní školy, se zaměřením na spokojenost se zvolenou střední školou a oborem
Pavla JAVŮRKOVÁ -
Žáci se specifickými poruchami učení z perspektivy učitele
Ráchel Kurzyszová -
Vliv školního prostředí na držení těla dětí mladšího školního věku - případová studie třídy
Eliška Aldorfová -
Vliv školního prostředí na komunikační schopnosti dětí předškolního věku
Kristýna Marková -
Vliv strukturovaného učení na adaptaci žáků s autismem ve školním prostředí
Jitka Mikuláštíková