Ing. Filip Vávra

Bakalářská práce

Marketing a volební úspěch ANO 2011

Marketing and electoral success ANO 2011
Anotace:
V této bakalářské práci se zabývám marketingem a volebním úspěchem hnutí ANO 2011 v předčasných volbách do Poslanecké sněmovny v roce 2013. Konkrétně programem hnutí a jeho propagací v mediích. Vedle dílčích cílů je tím hlavním zjištění, zda lze hnutí ANO považovat za marketingově orientovanou stranu. Celá práce by se dala pomyslně rozdělit na tři části. V té první vymezuji některé obecné pojmy politického …více
Abstract:
In this work I deal with the marketing and the electoral success of the movement ANO 2011 in early elections to the Chamber of Deputies in 2013. Specifically, the program movement and promotion in the media. Except the intermediate targets is the main one if movement ANO can be consided a marketing-oriented party. The whole work we can split to three parts. Regarding the first part, I define some general …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jan Hrubeš, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní