Marketing a volební úspěch ANO 2011 – Ing. Filip Vávra
Ing. Filip Vávra
Bachelor's thesis
Marketing a volební úspěch ANO 2011
Marketing and electoral success ANO 2011
Anotácia:
V této bakalářské práci se zabývám marketingem a volebním úspěchem hnutí ANO 2011 v předčasných volbách do Poslanecké sněmovny v roce 2013. Konkrétně programem hnutí a jeho propagací v mediích. Vedle dílčích cílů je tím hlavním zjištění, zda lze hnutí ANO považovat za marketingově orientovanou stranu. Celá práce by se dala pomyslně rozdělit na tři části. V té první vymezuji některé obecné pojmy politického …viacAbstract:
In this work I deal with the marketing and the electoral success of the movement ANO 2011 in early elections to the Chamber of Deputies in 2013. Specifically, the program movement and promotion in the media. Except the intermediate targets is the main one if movement ANO can be consided a marketing-oriented party. The whole work we can split to three parts. Regarding the first part, I define some general …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d96tm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedúci: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Hrubeš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Public Administration
Práce na příbuzné téma
-
Metody průzkumu veřejného mínění: jejich výhody, limity a etický rozměr
Olha Olašyn -
Průzkum veřejného mínění o budování hlubinného úložiště v lokalitě Jistebnice
Alena KLOTZOVÁ -
Vliv průzkumů veřejného mínění na volební účast
Vojtěch Půček -
Odraz vývoje české ekonomiky v průzkumech veřejného mínění
Hana Veselá -
Průzkum veřejného mínění na způsob obhospodařování ŠLP Masarykův les Křtiny
Jakub Pokorný -
Marketingový průzkum veřejného mínění o využití krajiny na území Královehradeckého a Pardubického kraje a jejich vzájemná komparace
Tereza Kubcová -
Marketingový průzkum veřejného mínění o využití krajiny na území Prahy a Středočeského kraje a jejich vzájemná komparace
Luboš Cidlinský -
Ovlivňování veřejného mínění použitím politické mluvy. Diskurz - analytický průzkum
Jaroslav MALEČEK