Kateřina DONDOVÁ

Bachelor's thesis

Projekt logopedické prevence nesprávného vývoje řeči (dyslalie) u dětí předškolního věku.

Speech therapy project for the prevention of improper development of speech (dyslalie) in children of pre-school age.
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na rozvoj komunikativních dovedností dětí předškolního věku. Teoretická část se zabývá vývojem řeči dětí předškolního věku, vznikem narušené komunikační schopnosti (dyslalie) vlivem prostředí, dále pak významem logopedické prevence u dětí předškolního věku a projektovým učením v mateřské škole. Praktická část obsahuje projekt Dobrodružství žabičky Povídalky, zaměřený …more
Abstract:
This thesis is focused on the development of communication skills of preschool children. The theoretical part deals with speech development of preschool children, the emergence of impaired communication skills (dyslalia) by the influence of environment on child, as well as importance of speech therapy prevention of preschool children and project learning in kindergarten. The practical part contains …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 10. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jarmila Nováková Hořejší

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

DONDOVÁ, Kateřina. Projekt logopedické prevence nesprávného vývoje řeči (dyslalie) u dětí předškolního věku.. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Specialization in Education / Teaching in Pre-schools