Marketing v oblasti stravovacích služeb v době koronavirové pandemie – Bc. Adam Utíkal
Bc. Adam Utíkal
Master's thesis
Marketing v oblasti stravovacích služeb v době koronavirové pandemie
Marketing in the Field of Gastronomy During a Coronavirus Pandemic
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovým mixem v pohostinství v době korona virové krize. Při této krizi došlo k uzavření restauračních zařízení a veškeré fungování se omezilo na výdejní pult a rozvoz. Tématem je bezprecedentní doba, která dovedla toto konzervativnímu odvětví k nutnosti transformace a naleznutí nových, funkčních, cest. Tato práce tyto změny zkoumá a hledá odpovídající řešení.Abstract:
This work deals with the marketing mix in the hospitality industry during the corona of the viral crisis. During this crisis, the restaurant facilities were closed and all operations were limited to the dispensing counter and delivery. The topic is an unprecedented time that has led this conservative industry to transform and find new, functional, ways. This work examines these changes and seeks appropriate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
UTÍKAL, Adam. \textit{Marketing v oblasti stravovacích služeb v době koronavirové pandemie}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/39owgy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Utíkal, Adam. Marketing v oblasti stravovacích služeb v době koronavirové pandemie. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Kateřina Dostálová -
Podpora malého a středního podnikání v rámci koronavirové krize
Alena Nejedlá -
Dopady koronavirové krize na vybrané turistické oblasti České republiky
Hannigová Hannigová