Bc. Adam Utíkal

Master's thesis

Marketing v oblasti stravovacích služeb v době koronavirové pandemie

Marketing in the Field of Gastronomy During a Coronavirus Pandemic
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovým mixem v pohostinství v době korona virové krize. Při této krizi došlo k uzavření restauračních zařízení a veškeré fungování se omezilo na výdejní pult a rozvoz. Tématem je bezprecedentní doba, která dovedla toto konzervativnímu odvětví k nutnosti transformace a naleznutí nových, funkčních, cest. Tato práce tyto změny zkoumá a hledá odpovídající řešení.
Abstract:
This work deals with the marketing mix in the hospitality industry during the corona of the viral crisis. During this crisis, the restaurant facilities were closed and all operations were limited to the dispensing counter and delivery. The topic is an unprecedented time that has led this conservative industry to transform and find new, functional, ways. This work examines these changes and seeks appropriate …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Mgr. Olga Dolínková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Utíkal, Adam. Marketing v oblasti stravovacích služeb v době koronavirové pandemie. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications