Zkušenosti učitelek s adaptací dvouletých dětí na prostředí mateřských škol – Karolína Uličná
Karolína Uličná
Bachelor's thesis
Zkušenosti učitelek s adaptací dvouletých dětí na prostředí mateřských škol
Experiences of teachers with adaptation of two-year old children in preschool
Anotácia:
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část bakalářské práce poskytuje náhled do problematiky vzdělávání dvouletých dětí v prostředí mateřských škol. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol, přičemž první kapitola se zaměřuje na adaptaci dvouletých dětí na nové prostředí. Druhá kapitola se týká dvouletých dětí v předškolním zařízení, mezi které patří mateřská škola a dětská …viacAbstract:
The bachelor thesis has a theoretical-empirical character. The theoretical part of the bachelor's thesis provides insight into the issue of education of two-year-old children in the environment of kindergartens. It is divided into three chapters, while the first chapter focuses on the adaptation of two-year-old children to the new environment. The second chapter concerns two-year-olds in preschool …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Uličná, Karolína. Zkušenosti učitelek s adaptací dvouletých dětí na prostředí mateřských škol. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Raná diagnostika PAS a zařazení dětí s PAS do systému předškolního vzdělávání
Kateřina PEŠLOVÁ -
Analýza podpory předškolní péče a vzdělávání v ČR v letech 2014 - 2019
Eva Mesteková -
Povinné předškolní vzdělávání a jeho účinnost na školní úspěšnost u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí.
Šárka RYCHLÁ -
Rozvoj informační gramotnosti v předškolním vzdělávání: návrh edukačních aktivit
Ivana Konečná -
Analýza edukačních postupů s dětmi mladšími tří let v zařízeních pro předškolní vzdělávání
Nela Bartolomeu -
Vliv adaptace v dětství na stabilitu osobní pohody v dospělosti
Jiří Škráček -
Adaptace dětí mladších tří let na prostředí mateřské školy
Michaela BĚČÁKOVÁ