Návštěvnost a chování spotřebitelů pohledem kvantitativních metod – Bc. Soňa Slodičková
Bc. Soňa Slodičková
Diplomová práce
Návštěvnost a chování spotřebitelů pohledem kvantitativních metod
Consumer attendance and consumer behavior through quantitative methods
Abstract:
The objective of this master thesis is to determine consumer behaviour depending on factors influencing the attendance of Brno Market. This work is prepared with emphasis placed on modeling attendance frequency, shopping frequency and choice of appropriate quantitative methods. The analysis of linear probability model and logit revealed influencing factors on attendance and shopping frequency, wich …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce je určiť chovania spotrebiteľov v závislosti na faktoroch ovplyvňujúcich návštevnosť Tržnice Brno. Dôraz v práci je kladený na modelovanie frekvencie návštevnosti a nakupovania a na voľbu vhodných kvantitatívnych metód. Analýzou lineárnym pravdepodobnostným modelom a logitom sa preukázali významné faktory na častú návštevnosť a časté nakupovanie napríklad akcia v centre Brna …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o78ja/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Mgr. Vlastimil Reichel
- Oponent: Ing. Markéta Novotná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLODIČKOVÁ, Soňa. \textit{Návštěvnost a chování spotřebitelů pohledem kvantitativních metod} [online]. Brno, 2020 [cit. 2021-04-12]. Dostupné z: https://theses.cz/id/39vzuv/. Diplomová práce. Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. Vedoucí práce Ing. Mgr. Vlastimil Reichel.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Matematické a statistické metody v ekonomii / Matematické a statistické metody v ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Chovanie spotrebiteľov na trhu handmade výrobkov
Andrea Jakubíková -
Quantitative Methods in Error Analysis on the Example of Errors in Academic Writing by Czech Advanced Learners of English
Irina Matusevich -
Analysis of Interest Rate Swaps and Selected Quantitative Methods
Pavel Slabý -
Quantitative Formal Methods for High-level Robot Path Planning
Jana Tůmová -
Metody vymezení relevantního trhu a jejich aplikace ve specifických odvětvích
Paula Pivarníková -
Využití metody focus group v marketingovém výzkumu
Lucie Šebková