Interační výcvik, význam a využití v praxi učitele SOU SOŠ – Mgr. Ludmila Štarmanová
Mgr. Ludmila Štarmanová
Bakalářská práce
Interační výcvik, význam a využití v praxi učitele SOU SOŠ
Interactive training – sense and usage in profession of training college teacher and secondary school teacher
Anotace:
Tato bakalářská práce, je určená převážně pro učitelé středních škol a učilišť. Zabývá se interakčním výcvik, jako jednou z forem jejich dalšího vzdělávání. Práce se věnuje cílům interakčního výcviku a zároveň uvádí některá jeho témata. Cílem interakčního výcviku je vylepšovat a rozvíjet dovednosti jedinců: poznávat sám sebe, naučit se řešit konfliktní situace, prosazovat vlastní názor aj. Témata jsou …víceAbstract:
This bachelor thesis is intended for teachers of high schools and training schools. It deals with interactive training as one of the forms of their further training. This thesis attends to the aims of interactive training and at the same time it mentions some of its subjects. The aim of interactive training is to improve and develop some individual skills: get to know one, learn to handle a conflict …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/edzfv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Řezáč, CSc.
- Oponent: Mgr. Ing. Irena Ocetková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Interakční styl učitelů na SOŠ
Lenka Šindlerová