Olga Šulcová

Diplomová práce

Výzkum spotřebního chování na trhu pro kojence

Consumers behaviour analysis within the infants good market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je prostřednictvím vhodně vytvořeného dotazníku jako výzkumného nástroje prozkoumat a následně popsat chování nakupujících na trhu zboží pro kojence. Výzkum se zaměřuje na otázky -- jaká jsou nejfrekventovanější místa nákupu dětského zboží, zda mají slevové akce na tomto trhu kladný ohlas u nakupujících, do jaké míry je v dnešní moderní době využíván internet v souvislosti …více
Abstract:
The aim of the thesis is to find an appropriate analytic tool by which the infants good market can be first described and then surveyed. The research is focused on the questions -- what are the places with the major consumers frequency, whether the discounts are popular with the consumers or not, how frequently is the internet used in the connection with searching for and buying infants goods, what …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2012
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29884