Výzkum spotřebního chování na trhu pro kojence – Olga Šulcová
Olga Šulcová
Diplomová práce
Výzkum spotřebního chování na trhu pro kojence
Consumers behaviour analysis within the infants good market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je prostřednictvím vhodně vytvořeného dotazníku jako výzkumného nástroje prozkoumat a následně popsat chování nakupujících na trhu zboží pro kojence. Výzkum se zaměřuje na otázky -- jaká jsou nejfrekventovanější místa nákupu dětského zboží, zda mají slevové akce na tomto trhu kladný ohlas u nakupujících, do jaké míry je v dnešní moderní době využíván internet v souvislosti …víceAbstract:
The aim of the thesis is to find an appropriate analytic tool by which the infants good market can be first described and then surveyed. The research is focused on the questions -- what are the places with the major consumers frequency, whether the discounts are popular with the consumers or not, how frequently is the internet used in the connection with searching for and buying infants goods, what …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29884
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2012
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29884
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Consumption and Consumers' Behaviour Analysis of Luxury Goods in China
Xiaorui Wang -
Analysis of Consumption and Consumers’ Behaviour
Eliška Šuráňová -
Analysis of Consumers and Consumers’ Behaviour - Case Study of Fast Food
Elvira Sharafutdinova -
Analysis of Consumption and Consumers’ Behaviour in Cosmetics Industry in China
Qianyi Liu -
Analysis of consumer behaviour on small car purchasing
Vishnu Pradeep -
Consumption and Consumers Behaviour
Adiya Dikanbayeva -
Consumption of Coffee and Consumers Behaviour
Aidana Saifullina -
Consumer behaviour analysis as a tool for biocultural heritage conservation: case of Mexican vanilla
Adam Janata