Obhajoba absolventské role Raněvské v inscenaci Světová duše – Aneta Klimešová
Aneta Klimešová
Diplomová práce
Obhajoba absolventské role Raněvské v inscenaci Světová duše
Anotace:
V reflexi mé absolventské role Ljubov Andrejevny Raněvské, se zaměřuji na práci na roli pod vedením vedoucí ateliéru ročníku činoherního herectví Oxany Smilkové.Abstract:
In reflection of my graduation role of Ljubov Andreevna Ranevska, I focus on working on the role under the leadership of Oxana Smilkova, the head of graduate year dramatic acting.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2020
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/c2ddk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2020
- Vedoucí: doc. PhDr. Oxana Smilková, CSc.
- Oponent: Mgr. Miroslav Ondra
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/c2ddk/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Činoherní herectví
Práce na příbuzné téma
-
Reflexe práce na absolventské roli - Tom Buchanan - Velký Gatsby
Lukáš Dohodil -
Reflexe práce na absolventské roli Faidry v inscenaci Faidřina láska
Simona Rejdová -
Využití metody Doc. Oxany Smilkové při práci na roli
Aneta Klimešová -
Analýza přípravného procesu muzikálového herce na roli se zaměřením na role Radky Coufalové
Diana Velčická -
Má práce na roli Hraběnky v muzikálu Figarka autorů Petra Štěpána a Miroslava Ondry
Dagmar Křížová -
Cosi fan tutte - (práce na roli Despiny ve studijní inscenaci operního studia HAMU)
Tereza Smoláková -
Analýza vývoje postavení žen v roli matek na trhu práce v ČR za období 2001 – 2021 se zaměřením na flexibilitu trhu práce
Kristýna Kostřicová -
Ženské postavy v opeře Hry o Marii od Bohuslava Martinů se zaměřením na roli Paskaliny
Jana Staňková